المپیاد ریاضی

در این وبلاگ در مورد مسایل ریاضی با هم بحث خواهیم کرد...

المپیاد ریاضی

در این وبلاگ در مورد مسایل ریاضی با هم بحث خواهیم کرد...

قبول شدم.بازم آپ میکنم.
نظرات 20 + ارسال نظر
ْْ7.62x39ْْ یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ

تبریک میگم

سینا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ق.ظ

منم تبریک میگم انگار خوابم تقریبا تعبیر شد.

حسین دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ق.ظ

ممنونم دوستان.

رامین ح آ دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://splash.blogfa.com

مبارک باشه...
یا حق!!!
پ ی ن و ش ت . حالا این وسط چی به ما می رسه... یه چیزی بگو دیگه...

آبجی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ http://abjikoochool.mihanblog.com

هر زحمتی یه جوابی داره مبارک باشه انشالله طلای جهانی بندازی گردنت.....

ارش دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

منم تبریک میگم بهت ولی نمیدونم مگه کف چند بوده که تو قبول شدی؟؟؟؟

حسین دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ

ببین آرش جان.
در واقع این حرفت خیلی برام سنگین تموم شد.
اگه کف ۳۴ هم بود من باز قبول می شدم.

ارش دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ

اره جون خودت حالا خوبه خودت جوابات گفتی کلی خدا خدا می کردی قبول شی بعد از روز دوم گفتی که گند زدم شما اگه قبول شدید بجای من هم حال کنید.اینا حرف من بود یا خودت.

محمد حسین شفیع نیا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

عزیزم من که با تو مشکلی ندارم.سعی کن یه کم بهتر صحبت کنی.
من یادم نمی یاد همچین حرفایی زده باشم.
اصلاْ من نمی دونم که شما کی هستین.
در ضمن یا شما واقعاْ می دو نی من چی کار کردم.یا نمیدونی.اگه میدونی پس داری دروغ میگی اگه نمی دونی بدون که من نمرم از باشگاه می گیرم و بهت ثابت میکنم.
تازه اگر هم که شما راست می گین و من خوب امتحان ندادم هرگز یه آدم که در تعادل روحی به سر می بره نمی یاد اینتوری ارزشهای کسی رو که پایین بیاره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ

بهت تبریک میگم. در ضمن کف ۲۴ بوده، دعوا نکنید دوستان. نمرت هر چند که بوده، مهم نیست. مهم اینه که قبول شدی. ولی نمره‌ی ۳۴ خیلی توهمه. چون بالاترین نمره‌ی امسال این حدود بوده. در ضمن ارزشای یه انسان به نمرش نیست :)

رامین سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ق.ظ http://imo.blogfa.com

سلام عزیزم
بهت تبریک می گم بدجور...امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی.راستی یه سری مطلب در مورد دوره زدم خواستی بخون.فعلا یاحق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ

تبریک تبریک تبریک....

حسین سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:42 ق.ظ

ممنون از همه ی عزیزان

ارمین چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

میخوام برم واسه اعتراض چون حدود ۲۸ میشدم دیگه خیلی بد صحیح میکردن۲۵ که میشدم.حسین ببین بگو چه سوالایی رو درست نوشتی ببینم احتمال قبولیم هس یا نه؟

محمد حسین شفیع نیا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام آرمین جان
راستش من سوالات ۱و۲و۴و۶ را کامل نوشتم و از سوال ۳ و۵ هم شاید مجموعاْ ۶ گرفته باشم.
ولی اگه می خای بدونی کف چنده:۲۴

ارمین پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ

این نمرت که خیلی توهمه فکر کنم بالاترین امسال۳۵ بوده.برای جبر خطی جبرخطی هافمن نشر دانشگاهی خوبه ولی نفهمیدم چه ربطی به المپیاد داره!!!!!!!!!!!!!!!!!

سروش جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://i-o-i.persianblog.com

سلام!
خوشحال می شم که نظرتون رو در مورد وبلاگم بدونم! اگر مایل به همکاری هستید بگویید

کیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ

تبریک آقا از صمیم قلب

محمد حسین شفیع نیا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ق.ظ

ممنونم عزیزم.

سروش شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ http://i-o-i.persianblog.com

خب! چجوری کار کنیم! :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد