المپیاد ریاضی

در این وبلاگ در مورد مسایل ریاضی با هم بحث خواهیم کرد...

المپیاد ریاضی

در این وبلاگ در مورد مسایل ریاضی با هم بحث خواهیم کرد...

سلام بر همگی

خوبین؟

خیلی خوشحالم که طراحا با سوال ۱ شما رو خوشحال کردند.من که ۲ ساعت طول کشید تا حلش کنم.

در مورد سوال۲ البته با اینکه اثباتت درسته ولی خیلی نقص داره .از کجا می دونی که چند جمله ای درجه ی ۲ هستش؟(باید اثباتش کنی)

سوال ۳ در کتاب گراف علیپور هستش!!!!

سوال ۴ هم باز راحت بود و اکثراْ حلش کردند.

سوال۵ آقای خزلی  طرح کرده بود.جا داره از زحماتی که همواره به گردنش انداختیم تشکر کنیم.

اگه ممکنه نمره ای که احتمالاْ‌ می گیرین رو بگین.امسال احتمالاْ کف پایینه .نگران نباشید همه خراب کردند.

خوب درس بخونین تا موفق بشین.

نظر فراموش نشه

یا حق

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
۱-باید بگم تمام نظرات دو روز قبل (بدون نام) مال من بودن
۲-من فکر می کردم غیر خودم تقریبا بقیه بوقن(به اصطلاح شما) اما متاسفانه چون جدی نگرفتم و دست کم گرفتم و درس نخوندم قبولی حتمی امسال رو از دست دادم.
۳-من ۴ تای اولو حل کردم اما خوب روی هم رفته شاید نمرم ۲۰ باشه
۴-هدف من از دادن این همه نظر آشنا شدن با راه حل های بقیه کرمانشاهیا بود و همون راه اشتباه سوال ۶ که به نظرم هنوز اصلاح نشده منو به اینجا کشوند

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ

بازم من
در ضمن من توی نظرات قبل یه عالمه سوال از شما پرسیده بودم جواب نمی دین؟

خودم دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ

احتمالاْ حرف اول نام و نام خانوادگیش یکی هستش!!!!
پس ما هم این وسط بوق حساب شدیم.
اما هر کی می خواد بوق بودن یا نبودن خودشو بفهمه بر سراغ ۱۳۴ فصل دو شاریگین.(با نبم ساعت وقت)

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ

مثل این که خیلی عصبانی هستید نکنه سوتفاهم شده
اولا که من گفتم تقریبا
دوما احتمالا شما اشتباه برداشت کردید شما تو گفته هاتون از اصطلاح بوق بودن استفاده کردید و منم منظورم این بود که:
از نظر من تقریبا بقیه به اصطلاح شما بوق بودن
به هر حال یه کم زیاده روی کردم پس ببخشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

5) نیمساز داخلی زاویه ی A از مثلث ، ضلع BC و دایره ی محیطی مثلث را، به ترتیب، در D و M قطع می کند. خطی گذرنده از نقطه ی D دایره ی به مرکز M و به شعاع MB را در X و Y قطع کرده است.

ثابت کنید خط AD زاویه ی را نصف می کند.

6) مهره ی تمساح در جدول (m*n(m>=4 می تواند همه ی خانه های هم ستون خودش و همین طور خانه های مجاور هم سطر خودش را تهدید کند. حداقل چه تعداد مهره ی تمساح لازم است در جدول گذاشته شود تا هر خانه دست کم توسط یک تمساح تهدید شود؟ (توجه کنید که همه ی تمساح ها باید عمودی باشند.)



خودم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

این دو تا که خیلی ساده هستند!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

پس راهشونو بنویسید

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ

منتظرم...... وقتی سوالات سادن راهشونم کوتاهه پس بنویسید

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

اشتباه می کنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

خب من می دونم که راهشون کوتاهه
در حد ۵یا ۶ خط حالا اصلا هر چی که هست بنویسید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ق.ظ

چی شد پس بیشتر از ۱۰ دقیقه وقتتونو نمی گیره

محمد110 جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.012.ir

سوالات مرحله ی دوم کامپیوتر سال 1385 (سال دوم ها) رو در سایت قرار دادم
سوالای مرحله ی دوم ریاضی سال 1385 هم موجوده

راستی من سوالات مرحله ی دوم کامپیوتر سال 1385 برای سال اول ها رو ندارم، اگه کسی داره به من بده تا توی سایت قرار بدم
متشکر

زهرا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام
من از بچه های فرزانگان کرمانشاه هستم .
می خواستم بگم یه کم از المپیاد کامپیوتر هم بنویسید البته لطفا . وبلاگت هم جالبه

[ بدون نام ] شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ

راستی ببخشید دوباره مزاحم شدم می خواستم ببینم می تونم آی دی تون رو داشته باشم چند تا سوال درباره مدرسه داشتم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ب.ظ

red_cancer_x

سینا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ

سوال ۳ تو کدوم صفحه گراف علیپور هستش؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد